توجه توجه....


سلام دوستای خوبم

 

یه سری از پستهایی که تو وبلاگه عکسهاییه که متن روشون نوشته شده که باعث کند شدن بالا اومدن وبلاگ میشه از این به بعد این عکسهارو با اندازه ی کوچک تو پستها میگذارم و هر کس مایله که عکسو با کیفیت خوب و اندازه ی بزرگ ببنه به ادامه ی مطلب بره.

 

وبلاگ پجشنبه ها به روز میشه(البته روزهای تعطیل هم مطلب میگذارم).

در آخر از همتون میخوام که با پیشنهاد و انتقاداتتون به هرچه بهتر شدن وبلاگ کمک کنید.



نظرات شما عزیزان:

hosein
ساعت17:30---9 دی 1390
________________$$$$$
_______________$$$$$__$$________$$$$$$$$
__________$$$$__$$$$___$$_____$$$$$____$$
______$$$___$$$$________$$_$$$______$$$
___$$$_$$$$______________$$_______$$$
$$$_$$$$________________$$______$$$
$$$$_________________$$$_____$$$
$$________________$$$_____$$$
$$_____________$$$_____$$$
_$$________$$$$____$$$$
__$$____$$$_____$$$$
___$$_$$$$___$$$$
____$$_____$$$$
__$$_____$$$$
$$____$$$$
$$_$$$$
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
_________$$$$$$$_________$$$$$$$_________
__________$$$$$___________$$$$$__________
__$$$$_____________________________$$$$__
_$$$$$$___________________________$$$$$$_
__$$$$$$_________________________$$$$$$__
___$$$$$$_______________________$$$$$$___
____$$$$$$$___________________$$$$$$$____
______$$$$$$$_______________$$$$$$$______
_________$$$$$$___________$$$$$$_________
____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________

خيلي وقته بهم سر نزديا ...؟؟؟؟؟


غريبه
ساعت20:49---26 آبان 1390
مرسي كه دعوتمو قبول كردي من لينكت كردم خوشحال ميشم توهم منو بلينكي
راسي وبتم خيلي قشنگه


jafar
ساعت9:58---18 آبان 1390
با تبادل لینک نظرت چیه اگه موافقی لینک کن خبر بده

barobax_love
ساعت18:41---11 آبان 1390
سلام.اگه دنبال عکسهای جالب از ماشین های گذر موقت ویا ولپیپرهای زیبا و مطالب جالب هستی بدووووووووووووووووو بیییییییییییاااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااا

رضا
ساعت14:02---28 مهر 1390
سلام
بچه ها همه اینجا عضو بشید و ببینید چه جایزه هایی که بهتون نمیده
فقط کافیه یک بار عضو شده و عضویت خودتون رو فعال کنید دیگه فکر میکنم از پشت کامپیوتر پایین نیاین
اینم لینک عضویت
https://bidfa.net/?rid=21411#register
مرحله 1
بعد از اینکه رفتین لینک عضویت:نام کاربری -گذرواژه -تکرار گذرواژه -پست الکترونیک -شماره موبایل -کد امنیتی رو پر کرده و در نهایت بر روی ثبت نام کلیک کرده و وارد مرحله دوم بشید

مرحله2
یک کد فعالسازی به همون شماره براتون ارسال میشه که کافیه اونو در کادر خودش وارد کنید و تمام
حالا میتونید برنده ی جوایز بشید به همین راحتی...


arezoo
ساعت10:31---25 مهر 1390
salam duste azizam webet tope topeghorbone harfaye delet beram movafagh bashimamnonam ke behem sar zadi linket kardam dusdashti linkam konfadat beshamarezoo

علی
ساعت16:49---21 مهر 1390
سلام سحر جون ....
وبلاگت خيلي خوبه،واقعا لذت بردم از مطالب مفيدش.
به وبلاگ منم يه سر بزن و نظر بده!پشيمون نميشي.
منو لينک کن،وقتي لينکم کردي بهم خبر بده تا لينکت کنم.باي....
با عنوان : chelsiafc
با آدرس : chelsiafc.LXB.ir


آهو
ساعت11:04---12 مهر 1390
سلام دوستم من وبلاگت عالیه خیلی خوشم آمد.راستی به وبلاگ من بنده حقیر هم یه سری بزن نظر یادت نره.اگه خوشد بیاد بگو لینگت کنم و تو هو لینگم کن خیلی خوشحال میشم با شما تبادل لینگ کنم.فعلا خدا حافظ

منتظر حضور سبزت هستم.


آهو
ساعت11:04---12 مهر 1390
سلام دوستم من وبلاگت عالیه خیلی خوشم آمد.راستی به وبلاگ من بنده حقیر هم یه سری بزن نظر یادت نره.اگه خوشد بیاد بگو لینگت کنم و تو هو لینگم کن خیلی خوشحال میشم با شما تبادل لینگ کنم.فعلا خدا حافظ

منتظر حضور سبزت هستم.


پدرام
ساعت11:57---31 شهريور 1390
وبت خوفه میلینکمت بلینک

d
ساعت13:40---30 شهريور 1390
salam dooste aziz..mamnoon az inke sar zadid behem..bazam montazeretoon hastam,,webetoonam Aaliyeeee...felan bye

marjan
ساعت13:13---30 شهريور 1390
سلام وب خیلی خشملی داری
به منم سر بزن


دل
ساعت8:48---30 شهريور 1390
سلام . مرسی سر زدی
وب پر محتوایی داری .موفق باشی


آماتیس
ساعت0:50---30 شهريور 1390
سلام . مرسی سر زدی
وب پر محتوایی داری .موفق باشی


mrs.lambert
ساعت13:43---22 تير 1390
سلام عزیز دلم مرسی عزیزم منم لینکیدمت امیدوارم دوستای خوبی باشیم بازم پیشم بیا منتظرتم گلم حتما بیای هاااا تا دیدار بعد بای

mrs.lambert
ساعت23:55---21 تير 1390
سیلام سیلام خیلی وب باحالی داری عزیزم موفق باشی .من خانم اقای لمبرتم خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظر خوبتو بگی منتظرتم راستی بهم بگو با تبادل لینک موافقی؟منتظرتم عزیزم بهم خبر بده

delbar21
ساعت13:04---13 تير 1390


مریم
ساعت14:23---28 خرداد 1390
بسم الله الرحمن الرحیم
اگه عبارت میلیونر شدن با 5000 تومان رو در گوگل جستجو کنید متوجه میشید
که این روش چقدر طرفدار داره !!! خوشبختانه نوع ایرانی این سایت راه
اندازی شد و در تاریخ 21 خردادماه 1390 در پایگاه سازماندهی سایت های
ایرانی وزارت ارشاد به ثبت رسید . و باز هم خوشبختانه کسانی که تا انتهای
روز 31 خرداد ماه 1390 از طریق لینک من عضو بشن از پرداخت 5000 تومان
معاف خواهند بود و عضویت اونا به طور رایگان تایید خواهد میشه! به این
ترتیب وارد سیستمی خواهند شد که با دریافت بیش از 200 میلیون تومان از
اون خارج خواهند شد . اگه با این طرح آشنایی دارین پس لازم نیست توضیحات
زیر رو مطالعه کنین و تا فرصت تموم نشده روی لینک زیر کلیک کنین و بدون
این که 5000 رو واریز کنین عضو بشین تا لینک اختصاصی و جمع آوری زیر
مجموعه شما به طور رایگان فعال بشه

لینک عضویت:https://www.iranadvertisers.com/group.php?id=6GL7 532316FHH8

شرح ماجرا به طور خیلی خلاصه :
شما با عضویت در این سایت ، ملزم به دیدن تبلیغ هستید !!! آن هم وقتی که
می خواهید از حساب کاربریتان در سایت دیدن کنید . این تنها کاری است که
شما برای این سایت انجام می دهید .
بعد از عضویت لینک جذب زیر مجموعه ی خود را به دوستان ، آشنایان ، فامیل
و خلاصه هر کسی که به آن دسترسی دارید معرفی کنید و به جذب زیر مجموعه
بپردازید .
تفاوت های این روش با شرکت های هرمی مثل گولد کوئیست :
شما مجبور به خرید هیچ کالایی نیستید .
شما مجبور به شرکت در هیچ کلاس و جلسه ای نیستید .
شما برای ارتقاء در این سیستم ملزم به پرداخت هیچ هزینه ای نیستید .
شما هیچ ارزی را از کشور خارج نمی کنید .
هیچ کس در این روش برای ابد سرگروه باقی نمی ماند .
و ...
در این روش فقط زحمت جذب زیر مجموعه به عهده ی شماست . زیر مجموعه هایی
که سایت ایران ادورتایزرز به آن ها تبلیغات حامیان خود را نشان می دهد .

بهتر است تا عضویت رایگان است شانس خود را از دست ندهید اگر کار این سایت
غیر قانونی باشد حداکثر ظرف مدت یک هفته ی آینده فیلتر خواهد شد چون عده ای
حتما آن را به مسئولین فیلترینگ معرفی خواهند کرد . و در صورتی که این
اتفاق رخ داد شما هیچ چیز از دست نداده اید

پس ثبت نام کن ضرر نمی کنی
https://www.iranadvertisers.com/group.php?id=6GL7532316F HH8

این هم سایت پایگاه ساماندهی سایت های ایرانی(یکی از متولیان فیلترینگ سایت ها)
www.samandehi.ir

می تونید خودتون این سایت www.iranadvertisers.com رو در سایت ساماندهی چک کنید تا متوجه بشید که غیر قانونی نیست.


milad
ساعت10:48---19 خرداد 1390
نوری هست که ما

نه می‌بینیمش نه لمسش می‌کنیم.

در روشنی‌های پوچ خویش می‌آرامد

آنچه ما می‌بینیم و لمس می‌کنیم.

من با سر انگشتانم می‌نگرم

آنچه را که چشمانم لمس می‌کند:

سایه‌ها را

جهان را.

با سایه‌ها جهان را طرح می‌ریزم

و جهان را با سایه‌ها می‌انبارم

و تپش نور را

در آن سوی دیگر

می‌شنوم.


morteza
ساعت1:17---14 خرداد 1390
salam webe khobi dari be manam sari bezan

محمد
ساعت15:53---10 خرداد 1390
سلام.به من سر بزن.نظر یادت نره!
میتونم پروفایلتونو بدونم؟


farid
ساعت20:05---3 خرداد 1390
سلام دوست خوبم . ممنون که جواب دادی و منو لینک کردی .
منم شما رو لینک کردم ...
امیدوارم کنکور قبول بشی


farid
ساعت2:55---30 ارديبهشت 1390
سلام
من از وبلاگ شما خیلی خوشم اومد .
اگه موافقی تبادل لینک بکنیم ؟؟
منتظر جوابتون هستم .


سپندار
ساعت0:22---18 ارديبهشت 1390
دوست گرامي ،‌درود بر شما
يكي از افتخارات من اين بود كه از چيدمان زيباي قالب ، مطالب و محتواي وبلاگ شما لذت كامل بردم مسلما جهت بقاء در دنياي وبگردي نياز به تبادل لينك خواهد بود . وبلاگ سپندار در تمام زمينه ها ي وب فعاليت دارد شما هم به ما افتخار بديد .خوشحال ميشيم دوستان خوبي مثل شما داريم .
لطفا من را با عنوان « دانلود همه چي ، مجاني ، مجاني » لينك نمائيد و پيغام بفرمائيد تا ما نيز شما را به نام شما لينك كنيم . مدير وبلاگ ،‌سپندار
Email: pasargadgraphichb@yahoo.com
www.sepandar.loxblog.com


aliiiiiiiiiiii
ساعت9:31---31 فروردين 1390
به نام خدایی که در همین نزدیکی است.

!



سلام. بدون تعارف هممون يه روز مي ميريم. ازت ميخوام بياي وبلاگم و وصيت نامتو برام بنويسي!!!

حتما منتظرتم



خدایا ! مرگ را برایم مبارک گردان!


نگار
ساعت10:51---29 فروردين 1390
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
وبلاگ قشنگی دارید خوشم اومد موفق باشید من شما را لینک کردم خوشحال می شم شما هم منو لینک کنید


نمیدونم کی هستم
ساعت13:06---25 اسفند 1389
سلام من یک وبلاگ نویس تازه کار هستم خوشحال میشم بیای و پای صحبت هام بشینی

غريبه
ساعت22:44---15 بهمن 1389




میای تبادل لینک؟؟؟؟؟؟؟ اگه میای منو با اسمه :



عاشق دل شکسته


لینک کن و بهم بگو تا منم لینکت کنم.


حمید رضا
ساعت1:16---7 دی 1389
عزیزم موفق باشی

یه سری هم به ما بزن


amin
ساعت0:20---4 دی 1389
سلام مرسی از اینکه سر زدی خیلی باحالی بارم بیای به وبم راستی من به خودم قول دادم عاشق کسی نشم چشمام رو هم به روی همه بستم این دنیا خیلی نامرده عشق حالیش نی کاغدای خط دارو دوس ندارم

دلای زمینی و بی وفا رو دوس ندارم



دیدن خورد شدن و شکستنُ دوس ندارم

می دونی...؟

هیچ مدله دل بستنُ دوس ندارم



amin
ساعت10:49---3 دی 1389
سلام دوست من به نظر من که عشق تا حدودی دروغه چون کسی که عاشقش بودم هر چی به دهنش اومد بهم گفت پس این چه عشقیه خوشحال میشم سر بزنی و نظر بدی

eli
ساعت18:18---6 آذر 1389
mamnon golam.:

عاشق
ساعت16:18---20 آبان 1389
با سلام به مدير وبلاگ خسته نباشيد دوست عزيز پيشنهادي برايتان دارم..دوست عزيز شما ميتوانيد با قرار دادن تبليغات در وبلاگتان کسب درامدي داشته باشيد.من سايت تبليغاتي را به شما پيشنهاد ميکنم که از تمامي نظرات بهترين گزينه است.اين سايت تبليغاتي در رابطه با جواهرات را به شما ميدهد خوبي اين سايت اين است که تبليغات غير اخلاقي و جنسيتي ندارد و فقط تبليغات در رابطه با جواهرات دارد در کل سايت تبليغات جواهرات است.تبليغات شما بر اساس کليک صورت ميگيرد يعني هرکس که وارد وبلاگتان شود و روي بنر هاي تبليغاتيتان کليک کند براساس نرخ نامه سايت مبلغي به شماره حساب شما واريز ميشود.يه امتيازي که من به اين سايت ميدم اينه که آي پي کاربر رو يادداشت نميکنه يعني شما ميتونيد خودتون هم توي سايتتون روي بنرها کليک کنيد.هر چه قدر که دوست داشتيد.من از سايتاي تبليغاتي زيادي استفاده کردم ولي از اين يکي خيلي خوشم امد واسه همون دوست داشتم شمارو هم در جريان بزارم که اگه دوست داشتيد توي اين سايت عضو بشيد.يه چيز ديگه:اگه شما بتونيد واسه سايت پس از عضويتتون عضو ببريد به ازاي هر نفر به شما پنج هزار تومان تعلق ميگيره .پس شما ميتونيد عضو گيري هم بکنيد.خلاصه من آدرسو ميدم بقيش با شما...
http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=2300
راستي اگه دوست داشتي بامن تبادل لينک کني باخبر کن....موفق باشي باي..


مریم
ساعت14:12---30 شهريور 1389
salam
mamnoon ke sar zadi behem
va khoshhalam, ke midoonam ke sher minvisi in aliye
khob manam ta sale pish class miraftamo amade mishodam vase tofel vali dg konkor nazasht
hatman sherato mikhonam dooste man


مریم
ساعت14:12---30 شهريور 1389
salam
mamnoon ke sar zadi behem
va khoshhalam, ke midoonam ke sher minvisi in aliye
khob manam ta sale pish class miraftamo amade mishodam vase tofel vali dg konkor nazasht
hatman sherato mikhonam dooste man


مرد تنها
ساعت11:56---30 شهريور 1389
راستي شعرو تصحيح كردم ببين چطوره
حالا كه فهميدم IELTS داري اگه يه وقت به مشكل برخوردم ميام مزاحم شما ميشم ديگه

بهم سر بزن فعلا باي...........


مرد تنها
ساعت11:28---30 شهريور 1389
سلام دوست عزيز معلومه كه ناراحت نشدم از نظرت كليم خوشحال شدم مي دوني من تا حالا هرچي شعر خونده بودم همينطوري يه سري جمله رديف كرده بودند پشت سر هم من گفتم حد اقل يه آهنگي داشته بهشه ديگه
آگه مي توني در اين زمينه ها كمكم كني خيليم خوشحال ميشم راستي وبت خيلي خوبه خسته نباشي
مخصوصا قالبش خيلي بهش مياد
بازم اگه دوست داشتي بيا پيشم خوشحال ميشم
فعلا خدا نگهدار ........تا بعد


saman
ساعت16:35---29 شهريور 1389
salam web jalebi darin age ghabel bedunin be webe manam ie sar bezan badet nemiad


صابر
ساعت12:58---27 شهريور 1389
سلام من قالب های شیکی رو برای دانلود گذاشتم اگه دوست داشتی از اون قالب ها برای وبلاگت استفاده کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 12 آذر 1385برچسب:,ساعت 4:25 توسط Fah| |

کپی برداری بدون ذکر منبع غیر مجاز می باشد
www.sharghi.net & www.kafkon.com & www.naztarin.com